OBCHODNÉ PODMIENKY E-SHOPU
Ceramikker.sk
Pred začatím nákupu v e-shope www.ceramikker.sk je zákazník povinný oboznámiť sa s týmito Obchodnými podmienkami.
I. ZÁKLADNÉ POŽIADAVKY.
E-shop prevádzkovaný na webovej adrese www.ceramikker.sk je riadený firmou PrimeStuff Sp. z o.o., spoločnosťou s ručením obmedzeným, registrovanou v obchodnom registri pod číslom KRS 0000837225. Registračné dokumenty tejto spoločnosti sú archivované Okresným súdom v Białymstoku, v XII. ekonomickom oddelení Štátneho registra. Kontaktná adresa: ul. Kwiatowa 15, 16-001 Ignatki, Poľsko, DIČ: 5423399874, IČO: 3858981490, e-mail: support@ceramikker.com.
Prevádzka e-shopu je riadená podľa pravidiel uvedených v týchto Obchodných podmienkach.
Obchodné podmienky definujú typy a rozsah služieb poskytovaných elektronicky cez e-shop www.ceramikker.sk, postupy pre poskytovanie týchto služieb, podmienky pre uzavretie a zrušenie zmlúv týkajúcich sa elektronických služieb a nákupu tovaru, rovnako ako postupy pre reklamácie.
Osoby, ktoré využívajú elektronické služby ponúkané e-shopom www.ceramikker.sk, musia dodržiavať tieto pravidlá.
Aby bolo možné uskutočniť objednávku v e-shope, musí sa zákazník najprv oboznámiť s Obchodnými podmienkami a súhlasiť s nimi.
E-shop www.ceramikker.sk predáva tovar iba spotrebiteľom a podnikateľom, ak z obsahu zmluvy nevyplýva, že neponúka tovar na podnikateľské účely, najmä s ohľadom na charakter podnikania, ako je uvedené v Centrálnom registri a informačnom systéme o podnikaní, prostredníctvom internetu na území ČR a v ďalších krajinách EÚ.
Tovar v e-shope je nový, právne bezchybný a bol legálne uvedený na slovenský trh.
Všetky obchodné značky, produktové názvy, firmy a logá uvedené na stránkach www.ceramikker.sk patria ich majiteľom a slúžia iba na identifikáciu. Môže sa jednať o registrované ochranné známky. Materiály, popisy a fotografie na stránkach www.ceramikker.sk sú poskytované na informačné účely.
V prípadoch, ktoré nie sú pokryté týmto nariadením, sa aplikuje poľské právo. Ak máte trvalé bydlisko mimo Poľsko alebo je náš obchodný vzťah medzinárodného charakteru, akceptujete, že naša dohoda podlieha poľskému právu. Ak ste spotrebiteľ a právne normy vášho bydliska v EÚ poskytujú vyššiu ochranu spotrebiteľa ako poľské právo, budete sa môcť spoliehať na túto vyššiu úroveň ochrany.
II. DEFINÍCIE.
PRACOVNÝ DEŇ – deň v rozmedzí od pondelka do piatka, s vylúčením dní označených ako štátne sviatky podľa zákonov Slovenskí.
OBJEDNACÍ FORMULÁR – nástroj umiestnený na webe www.ceramikker.sk, ktorý umožňuje vytvoriť Objednávku.
SPOTREBITEĽ – jednotlivec, ktorý s firmou uzatvára dohodu, ktorá nie je priamo spojená s jeho obchodnou alebo profesijnou činnosťou.
KLIENT – osoba využívajúca služby, ktorá je definovaná ako spotrebiteľ v týchto podmienkach a plánuje alebo už uzavrela Kúpnu zmluvu s Predajcom.
OBCHODNÉ PODMIENKY – súčasné podmienky predaja vrátane všetkých príloh.
E-SHOP – online platforma prevádzkovaná Poskytovateľom na webe www.ceramikker.sk.
PREDÁVAJÚCI, POSKYTOVATEĽ SLUŽBY – spoločnosť PrimeStuff Sp. z o.o. s ručením obmedzeným, registrovaná v obchodnom registri pod identifikačným číslom KRS 0000837225, ktorej registrácia je uchovávaná Krajským súdom v Białymstoku, v XII. ekonomickom oddelení Štátneho registra, adresou prevádzky a doručovacou adresou: ul. Kwiatowa 15, 16-001 Ignatki, Poľsko, DIČ: 5423399874, IČO: 3858981490, elektronický kontakt: support@ceramikker.com.
HODNOTIACI SYSTÉM – elektronický nástroj spravovaný Poskytovateľom, vďaka ktorému môžu zákazníci hodnotiť proces a realizáciu transakcie.
VÝROBOK – hmotný produkt alebo služba dostupná v E-shope, ktorá je predmetom Kúpnej zmluvy medzi Klientom a Predajcom.
KÚPNA ZMLUVA – dohoda o nákupe výrobku medzi Klientom a Predajcom realizovaná prostredníctvom E-shopu.
UŽÍVATEĽ – fyzická osoba, právnická osoba alebo entita bez právnej subjektivity, ktorá má právnu kapacitu a využíva Elektronickú službu.
ELEKTRONICKÁ SLUŽBA – služba poskytnutá elektronicky Poskytovateľom pre Užívateľa prostredníctvom E-shopu.
OBJEDNÁVKA – vyjadrenie záujmu Klienta, ktoré predstavuje ponuku k uzavretiu Kúpnej zmluvy s Predajcom.
NEWSLETTER – elektronická služba, ktorá umožňuje Užívateľom odoberať a dostávať informácie od Poskytovateľa týkajúce sa Výrobkov dostupných v E-shope na zadanú e-mailovú adresu.
III. DRUH A ROZSAH ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB
Prostredníctvom Obchodu ponúka Poskytovateľ využitie Elektronických služieb, ako sú:
uzatváranie Zmluvy o kúpe produktu,
predplatné Newsletteru,
publikácia hodnotení v Hodnotiacom systéme.
Poskytovanie Elektronických služieb pre Užívateľov služieb v Obchode sa riadi podmienkami stanovenými v Obchodných podmienkach.
Poskytovateľ má právo umiestňovať na webových stránkach Obchodu reklamný obsah. Tieto obsahy tvoria integrálnu časť Obchodu a prezentovaných materiálov.
IV. PODMIENKY POSKYTOVANIA A UZATVÁRANIA ZMLÚV O ELEKTRONICKÝCH SLUŽBÁCH
Poskytovanie Elektronických služieb uvedených v oddiele III bod 1 Obchodných podmienok je bezplatné zo strany Poskytovateľa.
Dĺžka platnosti zmluvy:
Zmluva o Elektronickej službe umožňujúca zadanie Objednávky v Obchode je uzatvorená dočasne a končí v momente zadania Objednávky alebo keď Užívateľ služby zadanie Objednávky preruší.
Zmluva o Elektronickej službe týkajúca sa Newsletteru je uzatvorená na dobu neurčitú.
Zmluva o Elektronickej službe týkajúca sa publikácie hodnotení ohľadom transakcií v Hodnotiacom systéme je uzatvorená dočasne a končí v momente zverejnenia hodnotenia alebo jeho ukončenia zo strany Klienta.
Technické požiadavky potrebné pre spoluprácu s IT systémom používaným Poskytovateľom:
Počítač s pripojením na internet,
Prístup k e-mailu,
Webový prehliadač,
Aktivácia Cookies a Javascriptu v prehliadači.
Užívateľ služieb musí používať Obchod v súlade s právnymi predpismi a všeobecne uznávanými normami, s rešpektom k osobným a autorským právam tretích strán.
Užívateľ služieb musí poskytnúť pravdivé údaje.
Užívateľ služieb nesmie zverejňovať obsah s nelegálnym charakterom.
Poskytovateľ si vyhradzuje prá
vo odmietnuť zverejnenie alebo odstrániť hodnotenie, ktoré by mohlo porušovať Obchodné podmienky, zákony alebo všeobecne prijímané normy a dobré mravy, najmä obsahy:
všeobecne považované za urážlivé či vulgárne,
s rasistickým podtextom,
s pornografickým či erotickým obsahom,
vzbudiť podozrenie z trestnej činnosti alebo nepoctivej súťaže,
porušujúce autorské práva a ďalšie práva duševného vlastníctva,
poškodzujúce dobré meno či povesť Poskytovateľa či tretích osôb, klamajúce Užívateľov služieb.
V. PODMIENKY UZATVORENIA KÚPNEJ ZMLUVY
Informácie na webových stránkach Obchodu nie sú ponukou v právnom zmysle. Pri podaní Objednávky Zákazníkom sa jedná o ponuku na nákup konkrétneho produktu za podmienky špecifikované v jeho popise.
Cena produktu uvedená na webe Obchodu je v euro a zahŕňa všetky poplatky, ako je DPH, clá a ďalšie. V cene nie je zahrnutá doprava.
Cena produktu na webových stránkach Obchodu je platná v momente podania objednávky Zákazníkom. Táto cena zostane nemenná aj pri eventuálnych cenových zmenách v Obchode po podaní objednávky Zákazníkom.
Objednávky môžete zadávať online pomocou objednávkového formulára (www.ceramikker.sk) – nepretržite celý rok.
Obchod vybavuje objednávky od pondelka do piatka počas pracovnej doby, teda od 8:00 do 16:00. Objednávky prijaté po 16:00 v pracovný deň budú vybavené nasledujúci pracovný deň. Objednávky z víkendov a sviatkov sa vybavujú prvý nasledujúci pracovný deň.
Uzavretie kúpnej zmluvy.
Uzavretie kúpnej zmluvy vyžaduje predchádzajúce podanie objednávky Zákazníkom prostredníctvom možností ponúkaných Predávajúcim.
Po podaní objednávky Predávajúci bezprostredne potvrdí jej prijatie a zároveň ju prijme, čím sa Zákazník stáva viazaným svojou objednávkou. Potvrdenie o prijatí a akceptácii objednávky je zaslané e-mailom, vrátane: – potvrdenia hlavných bodov objednávky, – informácie o práve odstúpiť od zmluvy, – inštrukcie týkajúce sa odstúpenia od zmluvy, – týchto obchodných podmienok.
Zmluva o predaji je uzavretá v okamihu doručenia potvrdzujúceho e-mailu Klientovi, ako je opísané v bode 6 odst. b.
Každá kúpna zmluva je doprevádzaná dokladom o nákupe, ktorý je odoslaný elektronicky na e-mailovú adresu špecifikovanú v objednávke.
VI. SPÔSOBY PLATBY
Predávajúci ponúka nasledujúce platobné metódy:
platba pri prevzatí zásielky, teda dobierkou,
platba prostredníctvom elektronických platobných služieb (PayPal, PayU).
Pri platbe pri prevzatí sa zásielka odosiela po overení správnosti doručovacej adresy.
Pri platbe prostredníctvom elektronických platobných služieb Klient platí pred spracovaním objednávky. Elektronické platobné služby umožňujú platby kreditnou kartou alebo rýchlym bankovým prevodom z vybraných poľských bánk. Produkt bude odoslaný až po obdržaní potvrdenia o úspešnej platbe zo strany Predávajúceho.
Klient je povinný uhradiť cenu podľa Kúpnej zmluvy do 3 pracovných dní od jej uzavretia, ak nie je v zmluve uvedené inak.
VII. CENA, DOBA DODANIA A SPÔSOBY DOPRAVY
Náklady na dopravu produktu sa stanovujú počas procesu objednávania a závisia od zvoleného spôsobu platby a spôsobu doručenia zakúpeného produktu.
Produkty zakúpené v obchode sú zasielané prostredníctvom kuriérskej služby, ktorú si zákazník vybral počas nákupného procesu (s možnosťou výberu medzi Packeta, DPD).
Ak si zákazník všimne, že obal produktu doručeného prepravcom je poškodený, mal by produkt preveriť na prípadné poškodenie samotného výrobku. Ak sú zistené akékoľvek poškodenia pri prevzatí produktu od dopravcu, mal by byť vyhotovený protokol o škode.
Všetky objednávky podané pred 12:00 hodinou odosielame ešte v ten istý pracovný deň. Všetky objednávky podané po tejto hodine budeme odosielať nasledujúci pracovný deň. Objednávky dorazia k našim zákazníkom najneskôr do 5 pracovných dní – v závislosti od zvoleného spôsobu doručenia.
VIII. PODMIENKY UKONČENIA ZMLUVY O POSKYTOVANÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB
Výpoveď zo zmluvy o poskytovaní elektronických služieb:
Výpoveďou môže byť ukončená zmluva o poskytovaní elektronickej služby trvalého a neurčitého charakteru.
Spotrebiteľ môže ukončiť zmluvu s okamžitou platnosťou a bez udania dôvodu zaslaním príslušného prehlásenia prostredníctvom elektronickej pošty na adresu: support@ceramikker.com.
Poskytovateľ služby môže ukončiť zmluvu o poskytovaní elektronickej služby trvalého a neurčitého charakteru v prípade, že spotrebiteľ porušuje obchodné podmienky, najmä ak poskytuje nelegálny obsah po neúspešnom predchádzajúcom výzve na zastavenie porušenia s stanoveným primeraným termínom. Zmluva v takom prípade skončí po uplynutí 7 dní od dňa podania prehlásenia o jej ukončení (výpovedná lehota).
Výpoveď vedie k ukončeniu právneho vzťahu s účinkami pre budúcnosť.
Poskytovateľ služby a spotrebiteľ môžu zmluvu o poskytovaní elektronickej služby ukončiť kedykoľvek vzájomnou dohodou.
IX. ZÁRUKA NA VÝROBOK
Niektoré produkty ponúkané v obchode majú záruku poskytovanú výrobcom platnú na území Slovenskí.
Záručná doba pre produkty je 12 mesiacov a počíta sa od dňa doručenia produktu zákazníkovi.
Dokladom pre uplatnenie záruky je nákupný doklad: účtenka alebo daňový doklad.
X. POSTUP PRI REKLAMÁCII
Reklamácie na základe záruky:
Základ a rozsah zodpovednosti predávajúceho voči zákazníkovi, ktorý je spotrebiteľom, z dôvodu záruky za fyzické a právne vady, sú stanovené v občianskom zákonníku.
Oznámenie o vadách produktu a podanie príslušnej žiadosti je možné prostredníctvom e-mailu na adresu: support@ceramikker.com alebo písomne na adresu: Kwiatowa 15, 16-001 Ignatki, Poľsko.
V e-mailovej správe by mali byť uvedené čo najpodrobnejšie informácie a okolnosti týkajúce sa predmetu reklamácie, najmä druh a dátum vzniku nedostatku a kontaktné údaje. Poskytnut
é informácie významne uľahčia a urýchlia vybavenie reklamácie predávajúcim.
Ak je to nevyhnutné pre posúdenie fyzických vád výrobku, mal by byť doručený na adresu: Kwiatowa 15, 16-001 Ignatki, Poľsko.
Predávajúci odpovie na požiadavku zákazníka ihneď, najneskôr však do 14 dní. Odpoveď na reklamáciu je zaslaná na e-mailovú adresu zákazníka alebo iným spôsobom určeným zákazníkom.
V prípade reklamácie zákazníka, ktorý je spotrebiteľom, alebo fyzickou osobou uzatvárajúcou zmluvu priamo spojenú s jej podnikateľskou činnosťou, kde z obsahu tejto zmluvy vyplýva, že nemá profesijný charakter pre túto osobu, najmä vzhľadom na predmet jej podnikateľskej činnosti, je nereakcia na reklamáciu do 14 dní považovaná za jej akceptáciu. V súvislosti s reklamáciou zákazníka, ktorý je spotrebiteľom, predávajúci hradí náklady na vyzdvihnutie, doručenie a výmenu produktu bez vád.
V prípade zistenia poškodenia pri odovzdaní produktu zástupcom kuriérskej spoločnosti by mal byť ihneď pri prevzatí produktu vyhotovený protokol o škode. Tento protokol významne uľahčí a urýchli vybavenie reklamácie.
Reklamácie týkajúce sa poskytovania elektronických služieb poskytovateľom:
Reklamácie týkajúce sa poskytovania elektronických služieb prostredníctvom obchodu môže zákazník podávať prostredníctvom e-mailu na adresu: support@ceramikker.com.
V e-mailovej správe by mali byť uvedené čo najpodrobnejšie informácie a okolnosti týkajúce sa predmetu reklamácie, najmä druh a dátum vzniku nedostatku a kontaktné údaje. Poskytnuté informácie významne uľahčia a urýchlia vybavenie reklamácie poskytovateľom služby.
Poskytovateľ služby vybaví reklamáciu ihneď, najneskôr však do 14 dní.
Odpoveď poskytovateľa služby na reklamáciu je zaslaná na e-mailovú adresu zákazníka uvedenú v reklamačnom podaní alebo iným spôsobom určeným zákazníkom.
XI. PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Zákazník, ktorý je zároveň spotrebiteľom a uzavrel zmluvu na diaľku, môže od nej odstúpiť bez udania dôvodu tým, že podá písomné prehlásenie do 14 dní od okamihu prevzatia produktu. Pre dodržanie tejto lehoty stačí odoslať prehlásenie o odstúpení od zmluvy poskytnuté obchodom. Vzor prehlásenia o odstúpení je k dispozícii na adrese www.ceramikker.sk a je prílohou č. 1 k Obchodným podmienkam. Kliknite tu pre stiahnutie formulára.
V prípade odstúpenia od zmluvy sa považuje zmluva za neuzavretú a spotrebiteľ je oslobodený od všetkých záväzkov. To, čo obe strany poskytli, je vrátené v nezmenenom stave, ledaže zmena bola nutná v rámci obvyklého používania. Vrátenie by malo prebehnúť neodkladne, najneskôr do 14 dní od dňa, keď spotrebiteľ od zmluvy odstúpil.
Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty produktu v dôsledku jeho používania nad rámec potrebný k určeniu charakteru, vlastností a funkčnosti produktu.
Predajca vráti hodnotu produktu spolu s nákladmi na jeho dodanie rovnakým spôsobom platby, aký použil spotrebiteľ, ak sa spotrebiteľ výslovne nedohodol na inom spôsobe vrátenia, ktorý pre neho nie je spojený so žiadnymi nákladmi.
Ak si spotrebiteľ vybral spôsob dodania produktu iný ako najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodom, predajca nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi ním vynaložené dodatočné náklady.
Spotrebiteľ, ktorý odstúpi od kúpnej zmluvy v súlade s bodom 1 tejto časti, nesie iba náklady na vrátenie produktu predajcovi.
Štrnásťdňová lehota, počas ktorej môže spotrebiteľ od zmluvy odstúpiť, sa počíta od dňa prevzatia produktu, t.j. od dňa, keď spotrebiteľ vstúpil do držby produktu.
Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku nemá spotrebiteľ v prípade kúpnej zmluvy:
u ktorej je predmetom plnenia vec na zákazku, vyrobená podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo slúžiaca na uspokojenie jeho individualizovaných potrieb,
u ktorej je predmetom plnenia služba, ak predajca službu úplne poskytol s výslovným súhlasom spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím plnenia informovaný, že po jeho naplnení predajcom stratí právo odstúpiť od zmluvy.
Právo odstúpiť od kúpnej zmluvy majú ako predajca, tak zákazník (spotrebiteľ), ak druhá strana zmluvy nesplnila svoj záväzok v presne stanovenom termíne. V prípade prekročenia lehoty dodania predajca stanoví konečnú lehotu dodania, po jej prekročení má zákazník právo od zmluvy odstúpiť.
XII. MALOOBCHODNÝ PREDAJ
Maloobchodný predaj výrobkov Ceramikker:
Zákazník môže nakupovať výrobky Ceramikker výhradne pre vlastné a nekomerčné potreby.
Zákazník nesmie nákupom výrobkov Ceramikker zamýšľať ich ďalší predaj.
Zákaz ďalej predávať výrobky Ceramikker:
Zákazník je povinný neodovzdávať výrobky Ceramikker tretím stranám pre komerčné účely.
Je zakázané predávať ďalej výrobky Ceramikker bez výslovného súhlasu predajcu, ktorý uskutočnil pôvodný predaj.
Sankcie za nerešpektovanie zákazu ďalšieho predaja:
Ak dôjde k porušeniu zákazu ďalšieho predaja výrobkov Ceramikker, má predajca právo uplatniť sankcie, ako je zrušenie objednávky alebo odmietnutie akceptovania ďalších objednávok.
Predajca si vyhradzuje právo iniciovať právne kroky v prípade detekcie porušenia zákazu ďalšieho predaja výrobkov Ceramikker.
Informačná klauzula:
Zákazník potvrdzuje, že bol informovaný o zákaze ďalšieho predaja výrobkov Ceramikker a zaväzuje sa tento zákaz rešpektovať.
Zákazník prehlasuje, že si objednáva výrobky Ceramikker výhradne pre vlastné a nekomerčné potreby a že ďalší predaj týchto produktov nemá v úmysle.
XIII. OBJEDNÁVKY PRE OBCHODNÝCH KLIENTOV
Na webe https://ceramikker.sk môžu zákazníci tiež vykonávať obchodné objednávky s DPH faktúrou. V súlade s únijným právom a poľským právom prezentujeme cenovú štruktúru, ktorá zahŕňa cenu produktu a DPH, ktorú zákazníci obdržia na konečnej faktúre.
Pre lepšiu ilustráciu situácie použijeme produkt v cene 44,99 €.
Klient s aktívnym číslom DPH (validáciu VIES vykonávame na oficiálnom webe: https://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/#/vat-validation )
Obdrží faktúru na 44,99 € (cena produktu 44,99 € + 0.00 DPH)
Klient s neaktívnym číslom DPH (validáciu VIES vykonávame na oficiálnom webe: https://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/#/vat-validation )
Obdrží faktúru na 44,99 € (cena produktu 36,57 € + 23% DPH – 8,41 €)
IV. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Zmluvy uzatvorené prostredníctvom Obchodu sú uzatvorené v súlade s poľským právom.
Ak sa niektorá časť Obchodných podmienok ukáže byť v rozpore s platným právom, na jej miesto sa uplatnia príslušné ustanovenia poľského práva alebo práva Európskej únie.
Všetky spory vyplynuté zo zmlúv o predaji medzi Obchodom a Kupujúcim budú najprv riešené cestou vyjednávania s cieľom dosiahnuť dohodu. Ak však nebude dosiahnutá dohoda alebo bude riešenie pre niektorú zo strán neuspokojivé, budú spory riešené u príslušného všeobecného súdu podľa bodu 4 tejto časti.
Riešenie sporov súdom:
Možné spory medzi Poskytovateľom a Odberateľom služby (Zákazníkom), ak je zároveň Spotrebiteľom, budú riešené u súdov určených podľa poľského občianskeho súdneho poriadku.
Spory vzniknuté medzi Poskytovateľom a Odberateľom služby, ktorý nie je zároveň Spotrebiteľom, budú riešené u súdu podľa sídla Poskytovateľa.
Zákazník-Spotrebiteľ má možnosť riešiť spory mimosúdnou cestou, napr. tým, že po skončení reklamačného konania podá žiadosť o začatie mediácie. Spotrebiteľ môže tiež využiť bezplatnú pomoc krajského (mestského) spotrebiteľského ombudsmana či občianskej organizácie, ktorej účel je ochrana spotrebiteľov. Mimosúdne riešenie sporov je bez nákladov.
Pre riešenie sporov môže Spotrebiteľ tiež využiť online platformu ODR, dostupnú na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Predajca si vyhradzuje právo upraviť Obchodné podmienky s cieľom ich prispôsobiť aktuálnemu právnemu stavu, prípadne ak sú zavedené nové služby či funkcie, alebo v prípade ich zmeny či zrušenia. Registrovaní zákazníci budú o zmenách informovaní e-mailom (na adresu uvedenú pri registrácii či objednávaní) minimálne 14 dní pred nadobudnutím účinnosti nových podmienok.
Najnovšia verzia Obchodných podmienok je k nahliadnutiu na webe www.ceramikker.sk. Objednávky vytvorené pred dátumom zmeny Obchodných podmienok budú spracované podľa vtedy platných podmienok.
Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť od 01.08.2023.
POLITIKA VRÁTENIA TOVARU
Ak si prajete vrátiť produkty zakúpené v našom e-shope a žiadate o vrátenie peňazí, vyplňte prosím formulár pre vrátenie tovaru a zašlite nám ho spolu s produktmi, ktoré vraciate. Uveďte tiež dôvod vášho rozhodnutia vrátiť tovar – to nám pomôže lepšie pochopiť a upraviť našu ponuku podľa vašich potrieb. Aby bol tovar počas prepravy chránený pred poškodením, balte ho prosím dôkladne.
VRÁTENIE PEŇAZÍ
Akonáhle obdržíme tovar, ktorý ste nám vrátil, a overíme jeho stav, obdržíte potvrdenie na vami poskytnutú e-mailovú adresu. Vrátime vám čiastku, ktorú ste zaplatili za produkt.
Poznámka: Vrátenie peňazí na váš bankový účet či kreditnú kartu môže trvať až 14 kalendárnych dní.
Maximálny čas realizácie objednávky je 7 pracovných dní, počítaných od momentu podania objednávky zo strany Klienta. V prípade oneskorenia v realizácii objednávky bude Klient bezodkladne informovaný o predpokladanom čase dodania a o dôvodoch oneskorenia.